C'est le Foutoir.
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

C'est le Foutoir.

Ce forum est réservé à une élite trollesque. Si tu es un gros troll un minimum lettré, ou un blaireau qui aime qu'on se foute de lui, alors tu es le bienvenu.
 
AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

 

 DayZ

Aller en bas 
5 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Suivant
AuteurMessage
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeMer 2 Jan - 14:17

Je suis sur BL.
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeJeu 3 Jan - 1:15

Frustration énorme ce soir...
Suite à la perte bizarre de ton hélico, on cherche pour réparer le bus... Le bus chaque réparation ne fait rien on perds du matos et on trouvait RIEN.

Je me met à pieds à chercher des spawn d'helico vehicule etc, je me trouve à stary ou je trouve un velo, je pète les roues du velo a airfield, je trouve une roue presque tout au nord de airfield, j'en trouve une autre TOUT au nord, je reviens au velo un mec me tue avec son M14.

Je spawn à tcherno, je trouve 10 roues 5 moteurs 3 rotors... Aucune toolbox pour réparer le bus du moins pour re essayer.


Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad


C'est même ultra plus frustrant de se faire tuer en semaine no PvP parce que justement tu cours sans faire attention tu passe à côté des joueurs style hey coucou... Je pense que je vais faire plus le ninja maintenant! Surtout là j'ai une ghillie d'ailleurs Julien j'en ai une autre si t'en veux une.
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 7 Jan - 0:02

https://youtu.be/Xv3Jvqkes6k

Heu, lol?
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 7 Jan - 0:41

Citation :
DayZ - Page 10 Zb9tS
Voici la version 1.7.5 et toutes les modifications les changements qui seront apportés:



Nouveautés:

[Nouveau] Ajout de nouvelles armes dans les zones à loot militaires : Sa-58P, Sa-58V, Sa-58V ACOG, Sa-58 CCO, M40A3
[Nouveau] Ajout de nouvelles armes dans aux HeliCrash : G36C, G36C (camo), G36A (camo), G36K (camo)

[Nouveau] Ajout de nouveaux véhicules : HMMWV, MH-6J

[Nouveau] Possibilité de retourner un ATV
[Nouveau] Les zombies spawns lorsqu’on est dans des véhicules (avant non)
[Nouveau] Rouler sur des zombies endommage les véhicules
[Nouveau] Les zombies peuvent vous sortir des véhicules
[Nouveau] Nouveaux écrans de chargement
[Nouveau] Les armes des hélicoptères peuvent être rechargées
[Nouveau] Des épaves de UH60 peuvent spawner
[Nouveau] Les épaves sont indiquées sur la carte
[Nouveau] Le système de spawn des zombies et des loots a été retravaillé
[Nouveau] Ajout d’un script pour lutter contre la téléportation
[Nouveau] Système de missions ajouté (contrôlé par les admins)
[Nouveau] Nouveau système d’icônes pour les indicateurs (faim, soif, etc..). Voir en fin d’article pour plus de détails


Mises à jours:

[Mis à jour] Certaines armes ont été remplacées par des modèles similaires (BAF_L85A2_RIS_CWS par BAF_L85A2_RIS_Holo)
[Mis à jour] Le temps de chargement a été réduit
[Mis à jour] Les armes spawnées auront maintenant quelques munitions chargées
[Mis à jour] La chance d’être infecté en étant attaqué par un zombie passe de 1/1000 à 1/500
[Mis à jour] Les antibiotiques sont moins rares
[Mis à jour] Le combat mode s’active maintenant quelque soit le type de dommage donné ou reçu (donc plus seulement les coups de feu, etc..)
[Mis à jour] Les Mi17 et UH1H on été mis à jour pour avoir un montant maximum de munition à 100 par armes
[Mis à jour] Les HeliCrash ne spawn plus uniquement au chargement du serveur mais tout au long du jeu
[Mis à jour] Les inventaires de certains véhicules ont été revu
MI17_DZ ( Nombre max d’armes = 10, Nombre max de chargeurs = 50, Nombre max de sacs à dos = 10 )

UH1H_DZ ( Nombre max d’armes = 5, Nombre max de chargeurs = 25, Nombre max de sacs à dos = 4 )

AH6_DZ ( Nombre max d’armes = 3, Nombre max de chargeurs = 10, Nombre max de sacs à dos = 2 )

Mh6J_DZ ( Nombre max d’armes = 3, Nombre max de chargeurs = 20, Nombre max de sacs à dos = 0 )

AN2_DZ ( Nombre max d’armes = 10, Nombre max de chargeurs = 80, Nombre max de sacs à dos = 15 )

[Mis à jour] Les zombies peuvent parler entre eux dans un rayon de 100 mètres (si si)




Corrections:

[Correction] L’audition des zombies a été corrigée
[Correction] La couleur de l’icone de température change du bleu glacé (froid) au rouge (chaud)
[Correction] Mise à jour de la traduction allemande
[Correction] La position du tireur du Mi17 a été corrigé
[Correction] Correction du glitch des bloog bags
[Suppression] Le L85A2 AWS (BAF_L85A2_RIS_CWS) a été retiré
[Suppression] le M136 a été retiré et banni
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 7 Jan - 15:31

Fais pété l'ip du serv ou alors j'suis sur battlelog!

Bon moi en tout cas faut que je devienne plus calme dans le jeu... Me trouver du sniper moins bruyant même si ça ne tue pas! Car contrairement à se que dis Hayden tu en reçois pas de point en tuant un bandit sur DayZwiki pour devenir héro c'est que en donnant des blood bag, painkill, bandage ... Que ça marche, que en soignant. Et que à chaque fois avec le bruit que le M107 fait, c'est à cause de ça que je me fais tuer.
Revenir en haut Aller en bas
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 7 Jan - 16:11

94.242.227.182:2312
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 7 Jan - 22:55

C'est un non officiel? C'est dommage de refaire un perso.

Là ce soir je suis allé sur un serv ou on était quoi, 10-15! J'arrive dans cherno je fouille, M1911... C'est un début, je vais à la caserne... M16A2 avec 3 chargeurs, c'est bon! Je vais dans le magasin, pas d'alice pack rien que de la bouffe, je prends quand même normal! D'un coup j'entends des tirs de gros calibre dans cherno je me suis dis huhu, moi qui veut faire une mission ninja ça va être drôle je sens... Je sors par derrière (owi) doucement, je vois un bandit sans arme qui se ramène, je l'attends! Il me voit il court aha ^^ Je vais doucement dans le magasin dans le dos je lui met une pleine tête. Il n'était pas armé mais c'était un bandit avec une Lee Enfield a 3m de lui. Je commence ma mission sortir de cherno sans mourir... Succès, même pas eu besoin de tuer un zombie. En plus j'ai pu lui piquer son alice pack.


Je monte a stary, et là dans une pleine des tirs de AS50!!! Bon j'pense qu'il tirait pas sur moi j'entendais aucune impact mais ça fait grave flipé quoi! J'arrive à Stary... Rien de plus que j'ai, go airfield.

J'arrive au sud de Airfield, M9s avec 4 chargeurs! M4A3 CCO... Bon ben voilà j'ai gagné ma soirée.

Je vais au nord est de Airfield au cas ou... M4A1 CCO donc bon j'ai déjà quoi.


Par contre j'ai pris une ghillie a Hayden mais je ne vais plus en mettre, comme tu dis ça donne trop peu d'info donc je pense qu'une partie des fois ou je suis mort c'était ça! Va falloir que tu te fasse faire saigner je veux te faire des blood bag et devenir un hero.

Par contre faudra des fois que tu fil des liens ou genre tu vois ou certaine arme spawn car toi hier tu disais M24 = tel endroit mais moi j'ai pas de site ou c'est marqué.
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 7 Jan - 23:43

Citation :
Where is the Standalone Release?

I suppose I should start with the question everyone wants to know… where is DayZ Standalone? Obviously, it’s not here. At Eurogamer I said that DayZ had to be out before the end of the year and that’s come and gone. I still stand by that comment, to achieve what we had originally wanted, we did have to be out by the end of the year - and we’ve failed to achieve that.

Put simply, DayZ Standalone isn’t here because we had the chance to go from making a game that was just the mod improved slightly, packaged simply, and sold - to actually redeveloping the engine and making the game the way we all dreamed it could be. This blew any initial plans we had dictated to pieces.

The plan going forward

The plan from here is straightforward. We will be releasing a closed test imminently, during which approximately 500-1000 people will assist in ensuring our architecture is correctly functioning. This closed test will be focused purely on architecture, not the game design. Once we have confirmed fixes for issues arising from the closed test, we will then reschedule an internal date for our public release.

What has been done?

One of the most profound and major architectural changes has had its initial implementation completed, this is the overhaul of the inventory system. In fact, the inventory and item management system was completely removed and rewritten from the ground by Jirka, one of the original engine programmers. The work that has been completed on this groundbreaking, and it going to fundamentally change the DayZ experience.

You scavenge for items now, as individual parts, picking up pieces rather than piles, looking for cans on shelves or under beds. The new system opens the door for durability of items, disease tracking (cholera lingering on clothes a player wears…), batteries, addon components, and much more. If you shoot a player in the head to take his night vision, you will damage the night vision. The changes to this inventory system are huge.

An additional area of change has been to make the inventory system more intuitive along with a key focus on providing visceral feedback on your progress through what inventory you have. The use of drag-and-drop, 3D models rather than 2D pictures, and being able to add items/clothing to your character in 3D in the inventory screen - have all come out of months of design work and research. I’m extremely pleased with the results of Jirka and Hladas, two of the programmers who have been working on implementing the design ideas. I believe the changes to this inventory system will fundamentally change the nature of the DayZ experience.

We are not at the point where we can release meaningful videos or screenshots of the system, but we have now confirmed the base architecture is working in game. Likely, the first that will come out about the inventory system will be during the closed test when people are actually using it.

UI Changes

ArmA community legend kju has been part of the DayZ development for some time, and is now one of your key development members. He has been working with our CEO (Marek) and me to develop the DayZ UI. We have been greatly inspired by Minecraft to make the UI simple and effective, rather than flashy and complex. All our art and code efforts are going into the game, the UI is being designed to be straightforward and functional just like in Minecraft.

Art Progress

A huge amount of work is being completed on art. I’m including some more additional pictures taken from around Chernarus. We have some massive plans now that all interiors have been completed, as rather than moving them on to other projects we are now giving them exciting new things to create.

One of the new artists on the team is a texture artist, and has been working on revising the textures for our new building interiors so they look more post-apocalyptic. Some of these changes can be seen in the work-in-progress pictures I have included.

Map Progress

The lead architect of the revised (and original) Chernarus map, Ivan Buchta, is still imprisoned in Greece on charges of espionage - and is a great loss to the team. Luckily, through letters, Ivan is able to provide some input and insight into the development of the map. Regardless, the continued imprisonment of him and Martin Pezlar has a significant impact on our ability to redevelop Chernarus.


Bon j'sais pas lire donc on verra sur TS un moment. tongue
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeMar 8 Jan - 1:03

https://youtu.be/TwooNjuV-9A?t=18m35s

DDR


Par contre voilà les boulets... Oui j'ai un sniper lunette thermique! Ah un L85... Un fusil d'assaut à lunette thermique! Et son pote qui sort ouai ce sniper fait que 3500 de dégâts... Ben ouai c'est un fusil d'assaut.
Revenir en haut Aller en bas
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeMar 8 Jan - 16:57

Au début il explique que le jeu n'est pas sorti parce qu'ils sont passés de l'idée de sortir un mod légèrement amélioré et présentable à l'opportunité de jeu totalement refait et pensé comme tout le monde en rêvait.
Bon, déjà à voir ce qu'il met dans ce rêve.

Ils vont faire un test dans très peu de temps sur un panel de 500 à 1000 joueurs pour voir si au niveau technique le jeu tient bon. Pas au niveau du gameplay, c'est pas une béta.
Une fois confirmé ils établiront une nouvelle date de sortie.

Le principal changement sera la gestion de l'inventaire qu'il dit complètement repensé et non plus basé sur l'ancien système.

C'est après que ça fait un peu peur... ça parle du fait que si tu portes les vêtements d'un joueur qui avait le choléra (donc l'occasion d'apprendre que les vêtements seront interchangeables et qu'il y aura des maladies) et bien tu seras susceptible de devenir malade à ton tour ou que par exemple si tu tires dans la tête d'un mec qui a des NVG, et bien elles seront pétées et tu ne pourras donc pas t'en servir.
Ensuite je suis pas sûr de ce qu'il veut dire mais je crois comprendre qu'il parle du fait que les items à récupérer ne seront plus de petites images 2D mais des vrai objets, notamment visibles sur le joueur. Sympa et peut-être pratique pour jauger le matériel d'un autre joueur.

En ce qui concerne le HUD ou l'affichage si tu préfères, il indique que ça sera simple et direct. Bon, comme c'est déjà le cas j'ai envie de dire OSEF.

Pour ce qui est de l'art ou plus grossièrement de l'ambiance graphique, il y a de l'évolution mais là encore j'ai l'impression qu'il vend du vide.

Et enfin, il conclut en disant que les 2 mecs de l'équipe emprisonné en Grèce est pénalisant pour l'équipe.


PS: mon server n'est pas officiel pour l'instant je vais voir pour changer ça.
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeJeu 10 Jan - 0:12

https://youtu.be/XwATCNYh_tY
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeSam 26 Jan - 2:26

http://dayzdev.tumblr.com/post/41444643504/this-is-the-first-update-when-i-have-sat-down-and
Revenir en haut Aller en bas
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeSam 26 Jan - 10:32

Tu veux que je traduise ?
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 4 Fév - 20:33

USE THE LATEST BETA: 101480

The ideal place to load bugs is at the community bug tracker:
https://dev-heaven.net/projects/dayz

Please make sure they are listed to the DayZ project. Feature requests can also be made through this system.


Patch Download
Dayz Files: http://cdn.armafiles...7.5.1-Patch.rar
Hive Files: http://cdn.armafiles...7.5.1-Patch.rar

Full Download
Client Files: http://cdn.armafiles....7.5.1-Full.rar
Server Files: http://cdn.armafiles....7.5.1-Full.rar

Prerequisites
* [Prerequisites] beta-patch ((Newest)).
* [Prerequisites] Microsoft Visual C++ 2010 SP1 x86 Redistributable (http://www.microsoft...ls.aspx?id=8328)
* [Prerequisites] New Mission File Downloaded from (http://www.silentspy...sion-generator/)

Build Notes

Affected addons:
* dayz code
* dayz anims
* dayz server (server admins only)
* mission file (server admins only)


Changelog:
* [NEW] Weapon - Sa58P_EP1. (Military)
* [NEW] Weapon - Sa58V_EP1. (Military)
* [NEW] Weapon - Sa58V_RCO_EP1. (MilitaryS)
* [NEW] Weapon - Sa58V_CCO_EP1. (MilitaryS)
* [NEW] Weapon - G36C. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36C_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36A_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - G36K_camo. (HeliCrash)
* [NEW] Weapon - M40A3 (MilitaryS)
* [NEW] Vehicle - HMMWV_DZ.
* [NEW] Vehicle - MH6J_DZ.
* [NEW] - Ability to flip ATV's.
* [NEW] - Zeds spawn while in vehicles.
* [NEW] - Zeds now have the ability to damage vehicles. This is limited to glass only once glass is destroyed players within will be damaged.
* [NEW] - Zeds now have the ability to pull you from open vehicles.
* [NEW] - New Load screens added.
* [NEW] - Chopper weapons can now be reloaded.
* [NEW] - UH60Wreck added
* [NEW] - New zed & loot spawn systems rewrote Phase 1.
* [NEW] - Revamped GUI icons to now empty as you lose the relevent item (blood,food,water) Thanks Des
* [NEW] - Infection changes when eating food and drinking water. (tin and canned items don't count)
* [NEW] - Epeen monitor added to display player stats. (Zombies Killed, Headshots, Murders, Bandits Killed, Humanity) - Press Scroll Lock to use
* [NEW] - Toolbox is now needed to build Wire,tanktrap.
* [NEW] - Etool is now needed to build Sandbags.
* [NEW] - 5 New types of food ("FoodmuttonCooked","FoodchickenCooked","FoodBaconCooked","HIDDEN","FooedRabbitCooked").
* [NEW] - 4 New Raw food. ("FoodbaconRaw","FoodchickenRaw","FoodmuttonRaw","foodrabbitRaw")
* [NEW] - Bloodbags can now give an infection.
* [NEW] - Added moving combat roll (KK's Volt).
* [NEW] - Survived Dayz added to Epeen monitor.
* [NEW] - Cutting down trees now attracts zeds.
* [NEW] - After you have eatern a canned product you now get an empty tincan back.
* [NEW] - Added definition of arrays for meatraw / meatcooked
* [NEW] - You can now eat raw meat (low hp add + possible infection), and Cooked meat (high hp add w/o infection)
* [NEW] - RawMeat blood values (beef-100,rabbit-400,bacon-150,chicken-100,mutton-100).
* [NEW] - Cookedmeat blood values (beef-600,rabbit-1600,bacon-400,chicken-400,mutton-400).
* [NEW] - You can now boil water using a fire,TrashTinCan or ItemSodaEmpty and fullwaterbottle
* [NEW] - Water (possible infection), and Boiled Water (w/o infection)

* [UPDATED] - BAF_L85A2_RIS_CWS replaced with BAF_L85A2_RIS_Holo. (HeliCrash)
* [UPDATED] - Added a much faster login process. (Advantages: Login Speed up)
* [UPDATED] - Limted amount of ammo found with weapons.
* [UPDATED] - Gender selection images updated thanks Des.
* [UPDATED] - Updated infection chance during zed attacks from 1/1000 to 1/500.
* [UPDATED] - Changed Loot tables to increase the supply of Antibiotic drops.
* [UPDATED] - Combat Mode is now affected by everything you do and everything done to you
* [UPDATED] - Updated Mi17_DZ and UH1H_DZ to max ammo Max 100 rounds per gun.
* [UPDATED] - UH1 Crash sites no longer all spawn on server start but throughout the game.
* [UPDATED] - Damage processing for zombieattacks with prebuilded weighted arrays. (Advantages: speedup and saves a lot of cpu cycles)
* [UPDATED] - Much faster fn_instring.
* [UPDATED] - Cargo space redo.
* [UPDATED] - CZ_VestPouch_EP1 to be more useful 12 slots 0 weapon slots.
* [UPDATED] - Zeds will talk to other zeds within 80 meter.
* [UPDATED] - Combat Logging is now active during Zombie chase.
* [UPDATED] - Backpacks updated.
* [UPDATED] - Animal Meat reset. 6(cow),4(goat),4(sheep),4(boar),2(Hen),1(Rabbit)
* [UPDATED] - Epeen monitor moved to scroll lock key and work started on moving to diary
* [UDDATED] - Massive cleanup remove all useless files.
* [UPDATED] - Redone all public EH's
* [UPDTAED] - Combat/zombie logout + anti-duping overhall
* [UPDATED] - String tables to include = English, German, Russian, Spanish, Dutch, French
* [UPDATED] - All base class's have been updated to match the dayz removal proc's (weapons)

* [FIXED] - Zeds hearing should now be fixed.
* [FIXED] - Temperature icon color now ranges from iceblue (cold) to red (hot)
* [FIXED] - German Tranlations updated.
* [FIXED] - mi17 gunner seat is now fixed (you no longer stand outside)
* [FIXED] - Bloodbag glitch fixed.
* [FIXED] - UH1Y_DZ animation issues.
* [FIXED] - Infection is now fixed loss of blood 3 per sec (will not drop below 3k blood)
* [FIXED] - Epeen monitor animation should now work correct without the fps drop.
* [FIXED] - DZ_Czech_Vest_Puch backpack class config.
* [FIXED] - Variable spelling mistakes hsould be corrected now.
* [FIXED] - Moved all new foods to stringtable.
* [FIXED] - Fixed infection chance when giving blood.(No longer applys to player giving blood) :-(
* [FIXED] - ALT F4 Sync issue now fixed
* [FIXED] - Pause menu can no longer be assigned to mouse keys to bypass respawn.

* [REMOVED] - BAF_L85A2_RIS_CWS (Based on poll)
* [REMOVED] - Banned m136 as it never really worked and served no real purpose.
* [REMOVED] - In Combat bot removed while we work on speed improvements.
* [REMOVED] - Peripheral Vision. (Peripheral Dots)
* [REMOVED] - MPTable Removed.

Hotfix Changes 1.7.5.1.

* [UPDATED] - STR_ITEMWATERBOTTLEBOILED_CODE_DESC - German (Eine Flasche mit abgekochten Wasser)
* [UPDATED] - STR_ITEMWATERBOTTLEBOILED_CODE_DESC - French (Une bouteille a été remplie d'eau bouillie qui peut être consommée.)
* [UPDATED] - HMMWV Cargo space. (transportMaxWeapons = 4;, transportMaxMagazines = 12;, transportmaxbackpacks = 4;)

* [FIXED] - HMMWV Should now be able to be repaired fully.
* [FIXED] - Gut object should be working without errors.
* [FIXED] - Repair option should now only work on vehicles.
* [FIXED] - AS50 was mistakenly banned now unbanned.
Revenir en haut Aller en bas
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeJeu 14 Fév - 21:07

Mec, cette partie sur DayZ !

On est sur Cherno avec Haydden, server NO PVP, je me mets en snipe avec une Lee-enfield, j'allume un mec, un deuxième, là les admins annoncent qu'ils prennent les choses en mains et disent qu'il faut évacuer Cherno. :D

Là un hélico se ramène, un genre de gazelle dont le pilote peut tirer 2 mitraillettes et commence à m'aligner sur mon toit. Il sait absolument pas se servir de son hélico et essaye de m'avoir en restant en pilote automatique...
Je descends du toit, là un Apache se ramène et commence à balancer des roquettes sur ma position, c'est la guerre totale.
Bon les 2 pilotent comme des manches et me touchent jamais. Le mec dans sa gazelle se pose sur le toit où j'étais et essaye de me tuer au L85 / lance-patate.
Je le HEAD-SHOT à la Lee... DayZ - Page 10 576716

Je récupère son hélico, je prends Haydden sur le toit de l'hosto en rase-motte, je pars à la recherche de l'Apache. Il nous prend dans le dos (j'avais de gros bugs sonores et du coup je l'entends pas 90% du temps), je me crache très bizarrement, Haydden meurt, je survis, Haydden est kick, je me moque des admins, je suis kick.

DayZ - Page 10 576716
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeJeu 14 Fév - 22:52

Ahahaha bien joué! DDR
Revenir en haut Aller en bas
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeVen 15 Fév - 19:10

Je viens de calculer qu'avec tout ça, ils ont perdus un hélicos, et un perso full stuff vu que j'ai tout récupéré sur le cadavre du type et qu'ils m'ont ban donc le stuff a disparu avec moi.\o/
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 18 Fév - 3:23

Oh mec, j'sais pas c'est quoi ce serv ou j'étais... 00h je me fais chier, je me dis j'ai un FAL et un M1911 le plus petit sac du jeu... Faut y remédier. Je sors de ma cachette dans stary, et la PLEIN de crash d'helico! Je précise j'étais seul sur le serv de nuit (ben hein 00h demain boulot j'ai pas envie d'être frustré DDR) jusqu'à airfield j'en ai fais plus de 20 Blague Blague Au final j'ai trouvé plein de DMR + un camo pour trouver sur airfield un cadavre de bandit avec coyot/jvn/télémétrie/ghillie/as50... Donc là je suis content quoi, me manque plus que le GPS... Ninja

Sur ce dodo, demain boulot... pour tuer des gens avec ces armes on verra plus tard! DDR
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 18 Fév - 14:35

DayZ - Page 10 Olwc9Bl
Revenir en haut Aller en bas
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeMar 19 Fév - 16:35

Je me connecte sur un server pas trop full, à environ 500m au nord de Stary je me pose en sniper pour voir si ça a l'air calme pour y aller faire mes courses, quand tout à coup....
















DayZ - Page 10 E3b554ff35ac0d6d3beabe5c7623dtt

J'ai déco de suite. Peur
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeMar 5 Mar - 1:19

https://youtu.be/4o29_vDCeCU
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeSam 9 Mar - 14:23





We’ve gone for a reasonably quick and dirty video blog this week, mainly because things have been very busy for us.

Inventory System

One of the biggest improvement areas has been the inventory system, now almost ready for a public display. This new inventory system supports crafting, interchangeable clothing, degradation, tracking, weapon customization, and much more. It’s really a revolutionary system for us and we’re extremely proud of the results that Jirka (our programmer assigned to this) has achieved.

Crafting

Not touched on in the video, but what we will be showing soon is the basics of how users can interact with items in the world - this is the next step in development of our inventory system beyond where it is now. This is not a traditional crafting system, but one that encourages layers to explore the ways in which items can be crafted.

Zombie pathfinding

In the video, towards the end, some before and after footage of work on the zombie AI pathfinding. Not only has this changed the role, threat, and speed of the zombies - but it has also yielded performance improvements. The increased accuracy of the zombies movement allows their movement to be slowed down to more sensible values, in line with those of the players themselves. We still have some other avenues to explore in this regard, but we’re very pleased with the results so far.

Mass zombie spawning server side

Now all zombies are spawned directly on the server and their movement is governed directly on the server itself. This has allowed us to provide increased security and hack prevention mechanisms by disabling functionality at the client level. It also means that zombies no longer “pop” in and out of the world, previously used as a mechanism to tell if someone was in the area. It also paves the way for us to allow migrating zombies and zombies traversing open areas in search for their next meal.

We still have some way to go in performance, the initial tests of 4000 zombies spawned reduced the server FPS to 4. After performance optimizations this increased up to 21. We’re now confident we can have the server FPS back up to 30+ with maximum numbers of zombies in the near future.

Expanding health system

Health is extending far beyond just blood, into a system that incorporates health, blood, and consciousness level. How these are all interrelating will be touched on in its own devblog in future. Some of the exciting developments coming include longterm play effects such as poor diet affecting your long term health levels. All this translates into the importance of a longterm plan for survival of your character, and we’re sure the role of medical specialists will become very important - hopefully emphasizing social interaction opportunities.

Chernarus Expansion

This continues at a huge pace. The two new villages in expand Cherno and provide it a true city feeling. Also expanding is the top (north) map area and the continued development of our large-scale features being added to the map. More to follow on this! (we can’t wait to show some more of this!)

Loot spawning

Finding loot now involves scavenging inside of vehicles, looking for items stuck between furniture, prying open car boots, or strewn in the wasteland itself. Consuming your bounty now results in rubbish, such as empty cans after consuming your beans. This is no mere gimick, because your trash can be used to track you.

Conclusion

There is a great deal more that can be covered, but we’re really deeply in the thick of development at the moment and we just wanted to get something quick and dirty to all those waiting for standalone. We know that you want it released, and we know you want to know when this will be - but we’re 100% committed to making this a great game, and that means we are making sure to do things properly. We’re happy and confident about the progress, so it’s one foot after another and soon we’ll be at the finish line.
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeSam 23 Mar - 0:36

http://www.joystiq.com/2013/03/22/dean-hall-dayz-standalone-alpha-wont-launch-until-at-least-jun/
Revenir en haut Aller en bas
Francky
Conn4rd Professionnel
Francky


Nombre de messages : 2556
Age : 34
Localisation : Haute-Savoie
Date d'inscription : 10/12/2008

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 29 Juil - 19:53

Mec je suis dans la merde.

Je retourne sur FR130 l'autre jour quand je t'ai envoyé un sms, stuff = M16A2 avec 7 chargeurs, camo... J'entends des tirs dans tcherno, je me suis fais une mission commando ne pas me faire voir par PERSONNE, un moment j'ai évité de justesse des tirs de DMR. J'arrive au magasin, un bandit... Pan t'es mort. Pas le temps de partir je vois deux civils pas loin... Je demande si c'est des friendly deux fois, le premier me réponds avec une balle raté de Lee Enfield donc je le tue, le deuxième avec sa Winchester! Manqué aussi mais je l'ai tué. Je me dis ça crains un peu je vais sortir, je vais juste à côté j'entends des tirs, je m'allonge j'attends 5 minutes... Mince un bandit arrive dans mon dos, je fais le mort, je me tourne d'un coup il me casse un os et me fais saigné, par chance il était au double barrel donc pas trop difficile pour le tuer... J'étais tout équipé pour me soignée, mais déjà j'étais pas loin d'avoir la moitié de mon sang.

Jusqu'ici, c'est correct... Je commence à m'éloigné de là, j'entends des tirs... Roh mince faut que je retourne vois ça, un bandit rentre dans le magasin... Je l'attends dehors, je fais la merde je le rate il se retourne il me rate je cours derrière la baraque le contourné, je le tue il me fais saigné la bulle de sang est VIDE... Je cours me mettre dans une maison... Plus de bandage, je me dis bon... Quitte à mourir d'une manière con autant y faire jusqu'au bous... J'ai rushé son cadavre j'ai pu lui piqué un bandage donc je suis en vie...

Je tombe sans arrêt dans les pommes, je connais plus personne qui y joue pour me soigner... Mais je suis en vie. Ninja


EDIT: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK, je vais sur un serv avec moins de 5 personnes pour me trouver des animaux à tuer pour me regen', j'vois une vache... OUAI... Kick serv restart! FUCK YOU
Revenir en haut Aller en bas
duron13
Enculeur de poulpes.
duron13


Nombre de messages : 8782
Age : 38
Localisation : Bordeaux
Date d'inscription : 28/08/2007

DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitimeLun 29 Juil - 22:35

Joue avec Haydden le temps qu'il t'aide et basta.
Revenir en haut Aller en bas
http://squattechezmoi.fr-bb.com/index.htm
Contenu sponsorisé





DayZ - Page 10 Empty
MessageSujet: Re: DayZ   DayZ - Page 10 Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
DayZ
Revenir en haut 
Page 10 sur 12Aller à la page : Précédent  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
C'est le Foutoir. :: Il a testé pour nous...-
Sauter vers: